24. 10. 2012

Schwarzkopf Fashion Talent 2012 part 1

Pred pár týždňami sa v Bratislave konal Schwazkopf Fashion Talent pre rok 2012..
Samozrejme som sa bola pozrieť :D nič zdĺhavé vám k tomu nejdem písať.. fotiek mám dosť, tie snáď hovoria za všetko ;) Podľa mňa to bolo skvelé, až ma zarážalo akých talentovaných ľudí tu máme.. aj keď sa musím priznať že sa veľmi nestotožňujem s víťazom, ale nevadí.

Tohtoročné finalistky boli Andrea Sološová, Kristína Mišechová, Mária Pobočková, Michaela Mazalanová (víťazka! :D), Bronislava Bručková, Vlasta Žáková, Martina Laňková, Monika Přikrylová, Lucia Cabanová a Lucie Kordačová.

Fotiek mám dosť, takže som sa rozhodla článok dať na dve časti..druhá časť pravdepodobne zajtra ;)

MÁRIA POBOČKOVÁ









ANDREA SOLOŠOVÁ











LUCIA CABANOVÁ









fotky: vačšina moje, plus http://www.schwarzkopffashiontalent.sk/

1 komentár:

  1. tá na tej 14.tej fotke v bielom bola kedysi moja naj kamoška ešte na základke,vidím že si plní sen :)

    OdpovedaťOdstrániť