14. 10. 2012

dizajnvíkend bratislava 012

tiež už to bolo trochu dávnejšie, ale ja som vlastne ešte ani nepostla fotky z Dizajnvíkendu 2012.
Okrem toho, že som si popozerala a prešla priestory Pisztoryho paláca, 
zúčastnila som sa len prehliadky BE IN FASHION TONIGHT.

Na tejto módnej show sobotného večera sa predviedli študenti Ateliéru odevného dizajnu VŠVU, študenti Ateliéru designu odevu Fakulty multimediálnej komunikácie Univerzity T. Baťu v Zlíne, vystavujúci odevní dizajnéri Petra Poórová, Michaela Mazalanová, Buffet a We are not sisters, Mária Štraneková, Marcel Holubec, Lenka Sršňová a Pavel Ivančic.
ak sa nemýlim, moje fotky modelov idú v takomto poradí návrhárov..ale môžem sa aj mýliť :D Ak poznáte ich tvorbu, tak určite spoznáte, ktoré modely sú koho. Fotky bohužiaľ, len mobilové.

























čo vy, boli ste? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára