7. 10. 2012

Bratislava Fashion Weekend - M. Holubec

Už to bolo pred pár týždňami, viem.
Napriek tomu postujem report z Bratislava Fashion Weekendu :)
V prvom rade, organizátorom aj všetkým zaangažovaným GRATULUJEM. Ani minulý rok to nebolo zlé, ale keď to mám porovnať s týmto - neskutočné zlepšenie! Trochu ma prekvapilo, že vstup bol výhradne len a len na lístky.. nie že by to bol zlý nápad, len som sa kvôli tomu dostala len na jednu prehliadku, akosi som s tým dopredu nerátala :D Ale úroveň, priestory, ľudia..všetko oveľa lepšie, už sa teším na ďalší ročník :)

A teraz k tej jedinej prehliadke, na ktorej som bola - tou bola show Marcela Holubca. Fotky sú len mobilové a dosť nekvalitné, fotila som aj počas show, ale reflektory na móle boli na môj mobil prisilné a všetko oblečenie na mojich fotkách "svieti". Tu je na ukážku aspoň zopár fotiek z defilé :) Plus, samozrejme pre predstavu priestoru vo vnútri stanu (ak ste neboli).












Podľa mňa veľmi príjemná ready-to-wear kolekcia..čo myslíte vy? :)

A nedalo mi, vedľa nás sedeli Soňa Skoncová a Maja Zelinová z Fashion TV..v zápale nadšenia som odfotila aj tie :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára