22. 11. 2013

Fashion Sparkling Charity Night - Bratislava

Túto stredu (20.11.2013) sa v Bratislave konala charitatívna akcia Fashion Sparkling Night. Hlavnou hviezdou večera bola indická dizajnérka Rashmi Kumari, a práve jej kolekciu s názvom C´est moi! som vám chcela ukázať :)

Rashmi Kumari s organizátorkou podujatia, Gabikou Drobovou

a teraz k samotnej prehliadke :) Dosť fotiek je zverejnených na nete, ja som medzi modelkami poznala viacero dievčat, takže som ich kopu videla už od stredy na facebooku, instagrame a podobne :D Práve preto ma táto kolekcia zaujala, prehliadky takéhoto typu u nás nie sú až také bežné, a všetky dievčatá vyzerali skvelo..











a výsledok večera je tiež skvelý :) vyzbieralo sa 20 000 eur pre Národný onkologický ústav, na vybudovanie oddelenia Chirurgie prsníkov, ďalších 15 000 eur od hostí Fashion Sparkling Charity Night 2013 a ďalších 20 000 eur od Inštitútu Estetickej Medicíny :)

fotky z koktail.pravda.sk

1 komentár:

  1. No kéž by takovéto šaty byly i k sehnání za slušnou cenu...

    OdpovedaťOdstrániť