30. 11. 2014

naše farby

Ako fakt, ako sa dá nafotiť outfit (alebo prakticky čokoľvek vonku), keď asi 16 hodín do dňa je tma, a aj tých zvyšných zopár totálne šero?
A presne preto :D - vám prinášam maličký report - alebo skôr návnadu. V Imperia design je v týchto dňoch vernisáž, ide o spoločnú výstavu Veroniky Lokajíčkovej a Jakuba Báchoríka. Ona je návrhárka, on maliar a sochár, a najkrajšie na tom je, že sa navzájom inšpirujú a ich tvorba sa na seba podobá :) Ja ako milovníčka (a v podstate aj študentka) umenia, som si celkom prišla na svoje a mám aj favorita ktorého by som si raz kľudne zavesila do obývačky.
V utorok prebiehalo otvorenie vernisáže, spolu so speváckym vystúpením, dobrým jedlom a voľne sa rozvíjajúcou party :) Malú ukážku tvorby vám sem hádžem, nie je to však všetko... Tak keby ste išli okolo Michalskej v Bratislave, kľudne sa zastavte :)









2 komentáre:

  1. aaaah super! Keďže v šatníku mi prevláda čierna a sivá, rád vidím farby práve na plátne alebo fotografiách v časopise... Pohľad na ne ma zakaždým tak trochu "vytrhne" z reality :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jo! Máme ten stejný problém s tím světlem/tmou/šerem, když je 16 hodin hnusně a ten zbytek plus ještě něco navíc člověk stráví v práci..proto asi u nás na blozích teď chybí outfit posty =D
    Zajímavé prostory pro výstavu a teda, barvy jedna radost =)
    Fajn start do posledního měsíce roku ^_^,
    Michael
    www.ontheleaf.net / facebook

    OdpovedaťOdstrániť