19. 9. 2014

spots.

september, teda aspoň pre mňa, je mesiac keď sa po lete všetko zase rozbieha... a nemyslím tým len školu :) je oveľa viac akcií čo sa týka modelingu aj hostessingu, konajú sa rôzne podujatia, ani nehovoriac o tých módnych :) pred chvíľou som dopozerala reportáž a pripravovanom fashion weeku v Košiciach - čo myslíte? Ja som každopádne rada že je u nás pokus takýto formát rozbehnúť.. ale priznám sa že ma trocha aj hnevá že práve v Košiciach, lebo to mi tak trocha znemožňuje sa ho zúčastniť. Čo hovoríte vy?

Inak som včera celý deň strávila v Skalici na golfovom turnaji, a bolo tam skvelo :) Dnes som si teda opäť po pár dňoch našla čas dať tu aspon čo-to dokopy do článku.

V stredu som mala na sebe svoj obľúbený (mala som ho jediný raz ale už je obľúbený) overal, ukazovala som vám ho nedávno v random poste :) mám aj pár fotiek našťastie..takisto sme sa v ten deň zúčastnili vernisáže v zabudnutých kúpeľoch v centre Bratislavy :) vystavená bola posterová tvorba, ale čo mňa zaujalo viac, bola hudba zložená z DJa a orchestra, ktorí hrali a ľudia na nich z hĺbky vypusteného starého bazéna pozerali. Okrem toho že hudba, priestory boli samozrejme tiež ohurujúce :) projekt sa volá spots - unique places to celebrate art, a ide práve o to, aby sa ľudia stretli s umením na miestach kam sa bežne nedostanú, alebo ani nevedia že existujú (čož sa priznávam, absolútne som netušila o existencii týchto kúpeľov, a to sú 3 min od mojej školy.) Veľa fotiek nemám, iba jedna na ukážku ako to tam vyzeralo.. ostatné sú príliš tmavé, bolo tam tak ponuro :D krátke video hudby a priestoru nájdete na mojom instagrame :)





overal zo zary, sako h&m, náhrdelník neviem, hodinky fossil, cvičky f&f, kabelka carpisa

dodatočný upgrade postu - fotky, ktoré som našla na facebookovej stránke spots :) :





za pekné fotky ďakujeme :)

4 komentáre:

  1. Vyzeráš super!! Perfektné fotky :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fúha, FW v Kosiciach? O tom som ani nevedela, ale ďakujem za info, možno pôjdem kvôli tejto udalosti domov :D. Inak vyzeráš skvele, ten overal ti veľmi ide! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mmm vernisaz vyzera velmi velmi chrumkavo :) a pacia sa mi tvoje boty :)

    OdpovedaťOdstrániť