3. 5. 2011

Am I from the previous century?

Nestííham nič! V nedeľu som spravila tieto fotky, aj som ich chcela dať ale no viete, bol hokej :D
Ale teraz podstata príspevku... fotky zo Sadu Janka Kráľa, v nedeľu...ktorú som strávila s priateľom ;) (ďakujem pán fotograf :) ). Mne sa tento outfit veľmi páčil a cítila som sa v nom super... až večer vonku mi kamarát povedal že aký old-school a kamarátka že či sa takto neobliekali ludia v minulom storočí :D Tak preto ten nadpis ;)

Voľné slušné nohavice, čižmičky blúzka...a traky!! Na nich je to celé založené, mala som náladu si ich dať ;) Enjoy!
















trousers - Zara
shoes - NYer
suspenders - Terranova
top - Terranova
blouse - Textile House (Zara)
sunglasses - Gate
bag - Tally Weijl
bracelet - NYer

Posted by Picasa

10 komentárov:

  1. páči sa mi tvoj náramok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super fotky,tá košeľa je skvelá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. cute outfit :) looks nice
    Shall we follow each other (via google friends)? Would mean a lot to me :) . Let me know

    OdpovedaťOdstrániť
  4. loove your pants!xx

    www.zscloset.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. thanks for following. following you now too :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tvoj bezpodmienečne najkrajší outfit :) všetky fotky sú krásne

    OdpovedaťOdstrániť
  7. this outfit looks gorgeous :)
    i love the pants and the suspenders :)
    the outfit looks like it is inspired by british outfits and i love british outfits.
    you are very pretty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. This outfit is so cute!! All of it is so great!!

    www.pastelsandpirouettes.com

    OdpovedaťOdstrániť